Хайлт хийх


Мэдээлэл, харилцаа холбооны салбарын орлого 2 дахь жилдээ их наяд төгрөгийн босго давлаа


  2019-05-20
 

Мэдээлэл, харилцаа холбооны салбарын нийт орлого 2018 онд 14.3 хувиар өсөж, 1.2 их наяд төгрөг хүрсэн талаар Харилцаа холбооны зохицуулах хороо мэдээллээ. 

Ингэснээр салбарын орлого хоёр дахь жилдээ дараалан их наяд төгрөгийн босгыг давсан байна. Салбарын орлогын дийлэнх буюу 50.7 хувийг үүрэн холбооны үйлчилгээ бүрдүүлжээ. Үүнээс гадна IPTV болон интернэтийн үйлчилгээ орлогын өсөлтөд голлон нөлөөлсөн байна. Харин зах зээлийн өрсөлдөөн талаас нь харвал үүрэн холбооны оператор компаниудын хэрэглэгчдийн тоо ойртож ирснийг харж болохоор байгаа юм.

Тухайлбал, 2018 оны жилийн эцсийн байдлаар дата хэрэглэгчдийн тоо 3.9 саяд хүрсэн бол хэрэглэгчийн үүсгэсэн дата хэрэглээ 71 мянга 986 терабайтад хүрч, жилийн өмнөхөөс бараг хоёр дахин өсжээ.

Б.Ариунболд | Ariunbold_Bat




Мэдээлэл, харилцаа холбооны салбарын орлого 2 дахь жилдээ их наяд төгрөгийн босго давлаа


  2019-05-20
 
2019-05-20 13:30 GMT+8
Энгийн уншилт
  Товч унших

Мэдээлэл, харилцаа холбооны салбарын нийт орлого 2018 онд 14.3 хувиар өсөж, 1.2 их наяд төгрөг хүрсэн талаар Харилцаа холбооны зохицуулах хороо мэдээллээ. 

Ингэснээр салбарын орлого хоёр дахь жилдээ дараалан их наяд төгрөгийн босгыг давсан байна. Салбарын орлогын дийлэнх буюу 50.7 хувийг үүрэн холбооны үйлчилгээ бүрдүүлжээ. Үүнээс гадна IPTV болон интернэтийн үйлчилгээ орлогын өсөлтөд голлон нөлөөлсөн байна. Харин зах зээлийн өрсөлдөөн талаас нь харвал үүрэн холбооны оператор компаниудын хэрэглэгчдийн тоо ойртож ирснийг харж болохоор байгаа юм.

Тухайлбал, 2018 оны жилийн эцсийн байдлаар дата хэрэглэгчдийн тоо 3.9 саяд хүрсэн бол хэрэглэгчийн үүсгэсэн дата хэрэглээ 71 мянга 986 терабайтад хүрч, жилийн өмнөхөөс бараг хоёр дахин өсжээ.

Б.Ариунболд | Ariunbold_Bat



Холбоотой мэдээллүүд
  • Шинэ мэдээ

  • Их уншсан

  • Их сэтгэгдэлтэй

Гамшиг ослын үед энгийн иргэд бие биедээ үзүүлж байгаа тусламжийг тайван цагт сайн дурын идэвхтнүүд сурч дадлагажиж гүйцэтгэдэг. Аливаа осол гэмтлийн үед энгийн иргэд бие биедээ зөв тусламж үзүүлснээр амь насыг нь хамгаалах 90 хувийн магадлалтай. Тиймээс иргэд өөрсдийгөө, албан байгууллага ажилчдаа зайлшгүй анхны тусламж үзүүлэх чадвартай болгох, гамшигтай тэмцэх сайн дурын багийнхныг бэлтгэж сургах нь чухал байна. Аливаа байгууллагын сайн дурын баг 15 хүний бүрэлдэхүүнтэй байдаг. Үүнд багийн ахлагч, холбоочин (тухайн объектод хэдэн хүн байсан, тэднээс хэд нь дутуу, хэд нь гэмтэж бэртсэн зэргийг мэдээлнэ), анхны тусламж үзүүлэх таван хүн, өвчтөн зөөвөрлөх дөрвөн хүн, нийгмийн сэтгэл зүйн дэмжлэг үзүүлэх ажилтан багтана. Тэд анхны тусламж үзүүлэх чадвартай, гамшиг ослын үед сэтгэл зүйн дэмжлэг үзүүлэх болоод бэртсэн иргэдийг зөөхөд бэлтгэгдсэн байх хэрэгтэй. Харин манай улсын 100 аж ахуйн нэгж тутмын 20-д нь л сайн дурын иргэд байна. Цаашдаа энэ тоог нэмэх үүргийг Монголын улаан загалмайн нийгэмлэг хүлээн ажилладаг. Тус байгууллага олон улсын стандартад нийцсэн, мэргэжлийн багш ажилчдаар сургалтаа зохион байгуулдаг байна. Сургалт дадлага ажилтайгаа нийлээд 4-8 цаг үргэлжилдэг бол сургагч багш нарын сургалт 72 цаг үргэлжилдэг. Ямар нэг гамшиг тохиолдож, хэн нэгэн цус алдсан тохиолдолд ДАР, ӨРГӨ, БОО гэх зарчмаар тухайн эд эрхтнийг өргөнө, дараа нь боолтоо хийгээд эмнэлгийн байгууллагад хүлээлгэж өгөх хэрэгтэй. Харин газар хөдлөлтийн үед ГҮЙХГҮЙ, ЯРИХГҮЙ, БУЦАХГҮЙ. Нэг эгнээгээр баруун гарын зарчмаар барилгаас тайван гарах ёстой юм байна.

  өчигдөр




Хөгжүүлэлт хийгдэж байна. Тун удахгүй танд хүрэх болно.

Та яг одоо вэбсайтын сайжруулалтын альфа хувилбарыг үзэж байна. Энэхүү хэсэг бүрэн дуусаагүй байгаа бөгөөд тун удахгүй танд хүрэх болно.

Санал хүсэлт илгээх

Та өөрт бодогдож байгаа зүйлсийг бидэнтэй илэн далангүй хуваалцахыг хүсэе. Таны санал бидний хөгжүүлэлтийн ажилд маш их тус хүргэх юм.
Танд баярлалаа.

0%
  Товч унших

Дараагийн мэдээ