Хайлт хийх


БНХАУ цэнэг хураагуурын хаягдлын хариуцлагыг үйлдвэрлэгчдэд оноодог болно


  2019-05-17
 

Эхэн үеийн цахилгаан болон хосолмол хөдөлгүүрт автомашины цэнэг хураагууруудын ашиглалтын хугацаа дуусаж байгаа ч өөр зориулалтаар ашиглах боломж мөн нээлттэй байна.

Тухайлбал, тэдгээрийг Японы “7-Eleven”, эсвэл Калифорни дахь цэнэглэгч станцууд болон Европын өрхийн хэрэглээнд ашиглана гэж “BNEF”-ийн шинжээчид онцолж байна. Автомашин, автобусны лити-ион цэнэг хураагуурын ашиглалтын хугацаа дууссанаас хойш дахин 7-10 жил ашиглах боломжтой байдаг аж. Өөрөөр хэлбэл дахин ашиглах шийдлүүдийг олох шаардлага улам бүр нэмэгдээд байна. Учир нь цахилгаан автомашины цэнэг хураагуурын нөөц 2025 он гэхэд 3.4 саяд хүрэх төлөвтэй байгаа юм. Харин 2019 оны байдлаар энэ үзүүлэлт ердөө 55 мянга байгааг “Bloomberg New Energy Finance”-ийн тооцооллоос харж болохоор байна.

Дэлхийн цахилгаан автомашины борлуулалтын тал хувь нь хийгддэг БНХАУ наймдугаар сараас эхлэн цэнэг хураагуурын хаягдлын хариуцлагыг автомашин үйлдвэрлэгчдэд оноодог болох гэж байна. Энэ нь цэнэг хураагуурыг байгальд хаяхаас сэргийлэх зорилготой юм.

Европын Холбоонд энэ төрлийн зохицуулалт байдаг төдийгүй АНУ-ыг ч мөн удахгүй ижил арга хэмжээ авна гэсэн хүлээлт давамгайлж байна. “General Motors”, “BMW”, “Toyota Motor” болон “BYD” компаниуд цэнэг хураагуурын хоёрдогч зах зээл бий болгохоор ажиллаж байгаа ажээ. Энэ нь компаниудад нэмэлт орлого авчрах боломжтой төдийгүй цахилгаан автомашины өртгийг бууруулах боломж бий болгох юм.

Харин дотоодын зах зээлийг харвал Улаанбаатарт байгаа цэнэг хураагуурын хаягдлыг цуглуулж байгаа талаар “Toyota Sales Mongolia” компанийн Гүйцэтгэх захирал мэдээллээ.

Япон Улсаас Монгол Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхэт Элчин сайд Масато Такаока

"Toyota Sales Mongolia"-ийн Гүйцэтгэх захирал Тоширо Курахаши

Б.Төгсбилиг | @TugsbiligB




БНХАУ цэнэг хураагуурын хаягдлын хариуцлагыг үйлдвэрлэгчдэд оноодог болно


  2019-05-17
 
2019-05-17 17:00 GMT+8
Энгийн уншилт
  Товч унших

Эхэн үеийн цахилгаан болон хосолмол хөдөлгүүрт автомашины цэнэг хураагууруудын ашиглалтын хугацаа дуусаж байгаа ч өөр зориулалтаар ашиглах боломж мөн нээлттэй байна.

Тухайлбал, тэдгээрийг Японы “7-Eleven”, эсвэл Калифорни дахь цэнэглэгч станцууд болон Европын өрхийн хэрэглээнд ашиглана гэж “BNEF”-ийн шинжээчид онцолж байна. Автомашин, автобусны лити-ион цэнэг хураагуурын ашиглалтын хугацаа дууссанаас хойш дахин 7-10 жил ашиглах боломжтой байдаг аж. Өөрөөр хэлбэл дахин ашиглах шийдлүүдийг олох шаардлага улам бүр нэмэгдээд байна. Учир нь цахилгаан автомашины цэнэг хураагуурын нөөц 2025 он гэхэд 3.4 саяд хүрэх төлөвтэй байгаа юм. Харин 2019 оны байдлаар энэ үзүүлэлт ердөө 55 мянга байгааг “Bloomberg New Energy Finance”-ийн тооцооллоос харж болохоор байна.

Дэлхийн цахилгаан автомашины борлуулалтын тал хувь нь хийгддэг БНХАУ наймдугаар сараас эхлэн цэнэг хураагуурын хаягдлын хариуцлагыг автомашин үйлдвэрлэгчдэд оноодог болох гэж байна. Энэ нь цэнэг хураагуурыг байгальд хаяхаас сэргийлэх зорилготой юм.

Европын Холбоонд энэ төрлийн зохицуулалт байдаг төдийгүй АНУ-ыг ч мөн удахгүй ижил арга хэмжээ авна гэсэн хүлээлт давамгайлж байна. “General Motors”, “BMW”, “Toyota Motor” болон “BYD” компаниуд цэнэг хураагуурын хоёрдогч зах зээл бий болгохоор ажиллаж байгаа ажээ. Энэ нь компаниудад нэмэлт орлого авчрах боломжтой төдийгүй цахилгаан автомашины өртгийг бууруулах боломж бий болгох юм.

Харин дотоодын зах зээлийг харвал Улаанбаатарт байгаа цэнэг хураагуурын хаягдлыг цуглуулж байгаа талаар “Toyota Sales Mongolia” компанийн Гүйцэтгэх захирал мэдээллээ.

Япон Улсаас Монгол Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхэт Элчин сайд Масато Такаока

"Toyota Sales Mongolia"-ийн Гүйцэтгэх захирал Тоширо Курахаши

Б.Төгсбилиг | @TugsbiligB



Холбоотой мэдээллүүд
  • Шинэ мэдээ

  • Их уншсан

  • Их сэтгэгдэлтэй

Гамшиг ослын үед энгийн иргэд бие биедээ үзүүлж байгаа тусламжийг тайван цагт сайн дурын идэвхтнүүд сурч дадлагажиж гүйцэтгэдэг. Аливаа осол гэмтлийн үед энгийн иргэд бие биедээ зөв тусламж үзүүлснээр амь насыг нь хамгаалах 90 хувийн магадлалтай. Тиймээс иргэд өөрсдийгөө, албан байгууллага ажилчдаа зайлшгүй анхны тусламж үзүүлэх чадвартай болгох, гамшигтай тэмцэх сайн дурын багийнхныг бэлтгэж сургах нь чухал байна. Аливаа байгууллагын сайн дурын баг 15 хүний бүрэлдэхүүнтэй байдаг. Үүнд багийн ахлагч, холбоочин (тухайн объектод хэдэн хүн байсан, тэднээс хэд нь дутуу, хэд нь гэмтэж бэртсэн зэргийг мэдээлнэ), анхны тусламж үзүүлэх таван хүн, өвчтөн зөөвөрлөх дөрвөн хүн, нийгмийн сэтгэл зүйн дэмжлэг үзүүлэх ажилтан багтана. Тэд анхны тусламж үзүүлэх чадвартай, гамшиг ослын үед сэтгэл зүйн дэмжлэг үзүүлэх болоод бэртсэн иргэдийг зөөхөд бэлтгэгдсэн байх хэрэгтэй. Харин манай улсын 100 аж ахуйн нэгж тутмын 20-д нь л сайн дурын иргэд байна. Цаашдаа энэ тоог нэмэх үүргийг Монголын улаан загалмайн нийгэмлэг хүлээн ажилладаг. Тус байгууллага олон улсын стандартад нийцсэн, мэргэжлийн багш ажилчдаар сургалтаа зохион байгуулдаг байна. Сургалт дадлага ажилтайгаа нийлээд 4-8 цаг үргэлжилдэг бол сургагч багш нарын сургалт 72 цаг үргэлжилдэг. Ямар нэг гамшиг тохиолдож, хэн нэгэн цус алдсан тохиолдолд ДАР, ӨРГӨ, БОО гэх зарчмаар тухайн эд эрхтнийг өргөнө, дараа нь боолтоо хийгээд эмнэлгийн байгууллагад хүлээлгэж өгөх хэрэгтэй. Харин газар хөдлөлтийн үед ГҮЙХГҮЙ, ЯРИХГҮЙ, БУЦАХГҮЙ. Нэг эгнээгээр баруун гарын зарчмаар барилгаас тайван гарах ёстой юм байна.

  өчигдөр




Хөгжүүлэлт хийгдэж байна. Тун удахгүй танд хүрэх болно.

Та яг одоо вэбсайтын сайжруулалтын альфа хувилбарыг үзэж байна. Энэхүү хэсэг бүрэн дуусаагүй байгаа бөгөөд тун удахгүй танд хүрэх болно.

Санал хүсэлт илгээх

Та өөрт бодогдож байгаа зүйлсийг бидэнтэй илэн далангүй хуваалцахыг хүсэе. Таны санал бидний хөгжүүлэлтийн ажилд маш их тус хүргэх юм.
Танд баярлалаа.

0%
  Товч унших

Дараагийн мэдээ